INSTAGRAM VIII.

úterý, srpna 12, 2014

Ahoj krásky,
dnešním dnem mě čekalo nějaké vyřizování a teprve před chvílí jsem se dostala domů. Původně jsem měla v plánu blog obohatit o nějaké líčení, ale není tu už tak dobré světlo, abych mohla vše pěkně nafotit, takže si líčení nechám na někdy jindy a dnes vám přináším pár fotek, které se za poslední týdny objevily na mém Instagramu.


Volvín  /// Míca Áďa /// Fotka do castingu o tvář Sparty /// Další foto z jednoho focení u řeky (označení "ledová" pro vodu by bylo hodně slabé slovo - i přesto jsem tam vlezla :D Co bych neudělala pro fotku) /// Ukázka líčení na Kleopatru /// Annie - štěňátko Pitbulla - na návštěvě u mé kamarádky Adélky /// S parukou na Kleopatru (btw - přebarvila jsem se na černo, takže paruka už nebude potřeba) /// Nové dlouhé šaty, které nejspíš obléknu i na Kleopatru /// Favoritky letošního léta - neonky od Dermacolu :) 


Jezírko místo bazénu u známých /// Klasická šipka :D /// Asi po roce jsem nahodila ofinu /// Nejelpší úlovek z New Yorkeru za poslední dobu /// Francie na přírodních nehtech i s novou vodolepkou /// Annie ještě jednou :) /// Nejlepší jídlo od babičky /// Po hodinovém běhu /// Opět neonka - tentorkát růžová :) 

Všem přeji krásný zbytek dne! 
Vaše A. 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ta fotka s tou ofinou je parádní! Hrozně moc ti to sluší!
    Jinak i všechny ostatní fotky jsou moc pěkné. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. páni :) chtěla jsem se zeptat, jestli nám někdy neukážeš srovnání ? vím, že jsi hodně zhubla (teda myslím, že jsi to někde psala i na votočvohoz to máš u šat :) hodně by mě to zajímalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko, ano, nějaká ta kila se mi sundat podařilo :) Každopádně co se týče srovnání, já jsem docela stydlivý člověk :D a ani se svou současnou postavou nejsem na 100% spokojená, takže vystavovat tu svoje tehdejší oplácané tělo je pro mě jakýmsi druhem ostudy/hanby/stydím se za ně-za to, že jsem někdy byla taková... Vím, že by to možná posloužilo jako dobrá motivace, ale zatím se na to nějak necítím :) Ale jakmile seberu dost odvahy, článek typu PŘED a PO by se určitě objevil na mém druhém blogu, který je věnovaný zdravému životnímu stylu :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky! Ten lak jak září, úžasné! :) Jde vidět, že jsi krásně zhubla a prokoukla, gratuluji! :)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé fotky na instagramu sleduji moc ráda, dělají mi radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nomilovala jsem tě do Liebster Award TAG a byla bych ráda, kdyby ses ho zúčastnila. Více informací na mém blogu http://blogbylottie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pejsek je nádhernej ♥

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

Všechny mé fotografie, videa a celý obsah blogu jsou chráněny autorským právem. Obsah blogu nesmí být bez mého souhlasu žádným způsobem použit nebo kopírován.
Veronika Nováková @2012-2023

KONTAKT

Neváhejte mě kontaktovat
93.novakova@seznam.cz
+420731610327

Pravidelní čtenáři