Make-up Inspiration: GALAXY

pondělí, října 20, 2014

Ahoj krásky,
kdo mě tu už nějaký ten pátek sleduje a trošku mě "zná", jistě o mně ví, že se ráda vyžívám ve vytváření různých looků, které se víc hodí na Halloween než na běžné líčení. Moji vysněnou prací je.. jak to říct, líčit v "terénu" nebo "za pochodu"? Prostě jezdit všude možně, líčit pro různé reklamy, akce nebo videoklipy, ale ne nic usedlého, zkrátka a dobře něco, kde se budu moct trochu vyřádit. Umělecký maskér, panečku, to by bylo něco!

Dnes vám chci ukázat, čím jsem si zkrátila sychravé nedělní odpoledne. Kdysi dávno jsem narazila na obrázek slečny, která měla přes obličej to samé co já - zip na tváři po jehož roztažení (pomyslné roztažení kůže) na vás měla vykouknout galaxie.


Na vytvoření této nádhery jsem potřebovala jen pár věcí: zip, bílou kajalovou tužku, zapalovač, houbičku na make-up, stíny, kamínky a lepidlo na řasy.

Postupovala jsem nějak takhle:
- ze zipu jsem odstřihla přebytečnou látku a nechala pouze kovový jezdec, ten jsem přiložila na tvář a rozepnula ho tak, aby sahal až k vlasům a vedl přes oko
- zkoseným štětečkem namočeným v šedém stínu jsem si udělala linky, kam po vytvoření galaxie zip přilepím lepidlem na řasy
- do "véčka" jsem nanesla roztavenou bílou kajalovou tužku (to je ten důvod, mami, proč jsem si kupovala ten zapalovač :D ), poslouží totiž jako skvělá podkladová báze, na kterou budou perfektně chytat stíny, které na ně budeme nanášet houbičkou na make-up, nejen že stíny budou držet, ale krásně vynikne i jejich barva
- používala jsem hlavně odstíny modrých stínů, ať už se shimmerem nebo bez, potom jsem přidala i trochu zeleného, tyrkysového, vínového a černého
- na řasy jsem nanesla řasenku
- po čele jsem bílou kajalovou tužkou udělala několik teček, na které jsem potom přilepila kamínky, ty mají symbolizovat hvězdy
- nakonec stačilo přilepit lepidlem na řasy zip na okraje "véčka" a bylo hotovo :)

Toto líčení bych si klidně vzala na nějakou Halloweenskou party, líbí se mi na něm totiž, že působí upraveně, čistě a rozhodně s ním zazáříte ;)

Jak se vám make-up líbí? Mějte se krásně!
Vaše A.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Už na instagramu jsem nad tím žasla. A takhle z několika úhlů mnohonásobně víc. A přitom to není zas tolik těžké (soudím podle popisu). Moc dík, určitě vyzkouším :))

    http://krasna-sluchatka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to vypadá skvěle. Jsi fakt šikovná :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Je to skvělé! Kéž by ty fotky byly větší a ostřejší. Kochala bych se a kochala.

    OdpovědětVymazat
  4. Na instagramu jsem na to furt koukala jak blázen =D. Je to fakt pecka a vypadá to moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. wow krásné, moc se ti povedlo, uchvatné :)

    OdpovědětVymazat

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

Všechny mé fotografie, videa a celý obsah blogu jsou chráněny autorským právem. Obsah blogu nesmí být bez mého souhlasu žádným způsobem použit nebo kopírován.
Veronika Nováková @2012-2023

KONTAKT

Neváhejte mě kontaktovat
93.novakova@seznam.cz
+420731610327

Pravidelní čtenáři