Make-up Inspiration: VAMPIRE GIRL

pondělí, října 27, 2014

Ahoj krásky,
protože se blíží Halloween, začala jsem tvořit různé looky, které by se daly vzít na nějakou akci, co se ponese v halloweenském duchu. Všechna líčení zatím byla určená spíše jak na maškarní a tak jsem si řekla, že by to chtělo něco víc sexy :D Právě proto jsem ze sebe udělala nefalšovanou upíří potvoru lačnící po lidské krvi.


Tentokrát jsem netvořila žádné jizvy, praskliny, rány ani cokoliv jiného. Šlo mi o to vytvořit takový look, který by se dal vzít na nějakou party, vy jste byly za kočku a i tak "v masce".

Na obličej jsem použila make-up ve světlém odstínu (Dermacol Cover make-up odstín 208). Oči jsem nechtěla udělat jen černé, ale zakomponovala jsem tmavou zelenou, černou (bez té by to prostě nešlo), zlatou a tělovou do vnitřního koutku oka. Protože jsem lepila i umělé řasy, udělala jsem ještě na víčku tenkou černou linku.


Čím jsem ale celý look ještě doplnila byly barevné kontaktní čočky, které jsem obdržela na otestování z webu www.cocky-kontaktni.cz společně s modrými, které jste už mohly na blogu vidět v jednom z předchozích článků. Na výběr jsem měla z celé škály čoček, ale snažila jsem se u výběru přemýšlet :D Ono by asi bylo hodně crazy mít v oku smajlíka, srdíčko nebo kopačák, ale kam s takovýma očima? Právě s blížícím se Halloweenem jsem si řekla, že čočky v nějakém upířím duchu by byly ty pravé ořechové (alespoň pro mě). Vybrala jsem si tedy čočky s názvem Twilight a i když se můžou zdát hodně vykreslené oproti čočkám předchozím, vidět přes ně jde stejně dobře. V oku nijak nepřekáží a v ničem mi nevadí.


Do budoucna se můžete těšit na další zajímavá líčení, která mám v plánu, ta ovšem nebudou ani na běžné nošení, ani na Halloween. Nechte se překvapit, o co že to vlastně půjde ;)

Mějte se krásně!
Vaše A.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vypada to dobre 😊
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Toto líčení bych si klidně vzala i přes den - teda až na ty čočky:)
    Hrozně se mi líbí. Vypadá sexy, není přehnané, výrazné oči...prostě můj styl:)
    °°Instantní krása

    OdpovědětVymazat

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

Všechny mé fotografie, videa a celý obsah blogu jsou chráněny autorským právem. Obsah blogu nesmí být bez mého souhlasu žádným způsobem použit nebo kopírován.
Veronika Nováková @2012-2023

KONTAKT

Neváhejte mě kontaktovat
93.novakova@seznam.cz
+420731610327

Pravidelní čtenáři