Snídaně rovnou z hrnečku - na Krásná.cz

neděle, října 12, 2014

Ahoj krásky,
tento článek bych měla spíš směřovat na svůj druhý blog věnovaný zdravému životnímu stylu (který momentálně zeje prázdnotou, ale nemusíte se strachovat, mám v plánu vše brzy napravit), každopádně mi to nedalo  se o něj s vámi nepodělit i tady.

Tentokrát na webu Krásná.cz můžete narazit na můj recept, kterým jsem se nechala inspirovat od (všem fit food maniakům jistě známé) B*. Přiznám se, že už dlouho mi nezpříjemňoval ráno (stejně tak jako #mojeovesna, fňuk) nějak si totiž ráno vystačím jen s bílým jogurtem a ovocem. I přes to je tento ovesný dortík báječnou snídaňovou alternativou a já ho můžu s klidným svědomím všem jen a jen doporučit. 


A co vy a ovesné vločky? Dopřáváte si je na snídani? Vyhovují vám? 

Budu se těšit na vaše komentáře a všem přeji krásný zbytek víkendu!
Vaše A. 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. To je skvělý recept. Já vločky snídám denně.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to vypadá výborně :). Já taky vločky jím každý den na snídani, spolu s jogurtem a buď ovocem nebo lžičkou arašídového máslíčka :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

Všechny mé fotografie, videa a celý obsah blogu jsou chráněny autorským právem. Obsah blogu nesmí být bez mého souhlasu žádným způsobem použit nebo kopírován.
Veronika Nováková @2012-2023

KONTAKT

Neváhejte mě kontaktovat
93.novakova@seznam.cz
+420731610327

Pravidelní čtenáři